Loading...

Thursday, October 22, 2015

Kanak-kanak lega sembelit dengan Mealshakes


Sembelit bagi orang dewasa mungkin biasa.
Orang dewasa mungkin boleh tahan.
Walaupun berejam dalam tandas.
Yang merasa je tau betapa hebatnya penangan sembelit.
Namun begitu, bukan dewasa sahaja yang mengalami masalah ni.
Kanak - kanak pun ada masalah ni.
Contoh terdekat anak saya sendiri masa dia berusia 2 tahun lebih.
Anak saya mmg ada masalah sembelit punyalah seksa nak kuarkan dia punya 'poo'.
Sampai rela tahan sebab fobia sakit.
Sangat kesian bila tgk.
Sampai satu hari bila saya ada gugel dan terjumpa mealshakes boleh membantu legakan sembelit kanak-kanak.
Jadi saya cuba. Mana tau kan kalau tak cuba.
Alhamdulillah bila dah cuba, 'poo' anak saya tak keras dan berketul lagi.
Dan dia boleh membuang tanpa sembelit dan fobia hingga sekarang.
Almost dah 4 tahun consume Mealshakes ni.
Ni lah Mealshakes yang saya maksudkan:



Dan tgk ni 7 sebab Mealshakes penting untuk anak saya. Bukan hanya membantu dalam masalah sembelit juga membantu meningkatkan selera makan serta membekalkan nutrien yang cukup dalam badan anak saya.


Jadi ia memang pilihan terbaik saya untuk anak saya.
Nak tau lagi tentang mealshakes ni?
Boleh hubungi saya tau :)

Marsha
Shaklee Mama
Master Coordinator 2016
013.933.7697

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...