Loading...

Sunday, July 29, 2012

8 Ramadhan at Penang

Alhamdulillah....arini dah 9 Ramadhan.
Cepat je dah seminggu dah berpuasa...alhamdulillah.... ^_^.
Ibu masih kat Penang...tp arini dah nak gerak balik Pengkalan Hulu...esok keje...T_T.
Arini plan nak jumpe kwn ibu & jalan2 area batu feringgi... ^_^.
Best jgk holiday bulan posa ni sbb xkalut nak cari makan tghr..cuma cr makan utk Anith je la...hehe.
Ok nak cte pasal semalam....semalam kami ke 2 tempat je.
Bukit Bendera & 1st Avenue Mall sbb ingat nak g Pagoda tp cancel sbb xlarat nak memanjat anak tangga yang tinggi iteww....hehe.
Kat Bukit Bendera, kami jenjalan & masuk OWL Museum yg baru kat atas tu.
Tiket masuk RM10/person utk adult je. Kanak2 below 12 yrs FOC.
Dapat free gift lg... ^_^





 *Koleksi kat Dinding

 *Us.... ^_^



 * Antara koleksi OWL yang ada kat muzium ni




Dah setel semua br la kami ke 1st Avenue Mall yang terletak sebelah Perangin Mall & KOMTAR.
G jenjalan je...pusing2. Xshoppin pape pun cuma beli Macaroon je sbb xpernah makan. Jd nak rasa utk berbuka....ni la macaroon yg ibu beli... 1/2 dozen RM24. Kecik2 je...mahal kan?
Tp sbb nak rasa, beli jgk....hehe.

* Cantik kan warna dia??... ^_^


Pastu balik rehat...ptg kul 5.30 kami ke PARAM blkg Hosp Pulau Pinang utk beli makanan berbuka.
Beli nasi kerabu, ayam percik, tauhu sumbat, cempedak grg & popia grg.
Alhamdulillah...semua hbs...x membazir (cempedak grg & popia grg buat sahur..hehehe).
Pas berbuka kami xkuar g memana...rilek2 je kat bilik.
Plan nak cari nasi kandaq beratuq tp xpela....postpone nt..hehe.
Ok nt ibu updated lg ye.
Selamat Bepuasa semua... ^_^

2 comments:

  1. Cik Rongoks: Masa mencemburui...jalan2 pun dekat2 je...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...