Loading...

Monday, September 21, 2015

Tips minum air putih cukup

Dalam kehidupan harian kita, air sangat penting.
Malah badan kita mengandungi 75% air.
Sebab tu manusia kalau tak makan 3 hari boleh hidup lagi tapi kalau tak ada air selama 3 hari boleh mati.
Kunci untuk kesihatan dan kulit cantik ialah AIR.
Makan lah sebanyak mana supplemen ataubuat masker itu ini tapi air kurang.
Tak berguna juga.

Masalah pada ketika ini adalah ramai yang bagi alasan tak sempat nak minum air yang mencukupi.
Terlampau sibuk, terlupa dan banyak lagi alasan...hihihi
Jadi dalam entry ni saya nak kongsi cara minum air yang mencukupi.



Haaa....dah dapat tips kan?
Jom cuba.
Janji kena rajin...hihihi


Marsha
Shaklee Mama
Master Coordinator 2016
013.933.7697

8 comments:

  1. Memang saya amalkan. Nak2 lagi masih breastfeed. Memang kena banyak minum air.
    Thanks for sharing info.
    Rakan seperjuangan la kita ni.

    ReplyDelete
  2. Kak Efa salah seoranh yg susah nak minum air putih....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak efa, sama juga marsha dulu....bila wat jadual baru ok

      Delete
  3. Kalau boleh nak minum banyak tapi selalu terlupa
    Bila ingat kakak minum terus banyak (cara tak betul tapi kena paksa juga) sebab bila dah khusyuk buat kerja ni kadang lupa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kakzakie, kalau kita kusyuk buat kerja memang lupa....same goes to me...hihi

      Delete
  4. saya suka minum air masak. dah terbiasa dari sekolah lagi bawa air masak.
    rasanya saya dan air masak xboleh dipisahkan. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sgt impress dengan kwn kwn yg suka minum air putih....sebab kulit cantik je....lembap...mulus dan sihat

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...