September....Holaaaa!!

Alhamdulillah...1 September dan menjengah kita.
Alhamdulillah bertambah hidup sehari lagi.
Alhamdulillah sempat merasa udara pinjaman Allah.
Alhamdulillah sempat melihat, bau, menyentuh, merasa dengan deria pinjaman Allah.


Moga bulan baru ni lebih baik buat kita semua ye kawan-kawan.
Bulan ni..........Shaklee buat PROMO BEST lagi.
Ni ha item PROMO bulan ni.
Memang HOT ITEM ni.
Energizing Soy Protien aka ESP.


Beli 7 Canister dengan harga 6 Canister atau Beli 2 Canister LESS 5%.
Syok kan?..hihi
ESP ni memang produk yang PERTAMA yang saya guna.
Alhamdulillah GASTRIK saya dah mula berkurang.
Syukur tak terhingga....Alhamdulillah.
Dalam masa yang sama kulit saya pun makin cantik.
Satu canister tahan lebih kurang sebulan lebih.
Memang sedap dengan perasa Vanilla yang sedap.
Dah 3 tahun minum tau...hihi
Nanti entry seterusnya saya share testimoni tau....


Marsha
Shaklee Mama
Master Coordinator 2016
013-9337697

2 Comments

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us