Loading...

Sunday, September 20, 2015

Kenali Karakter melalui kumpulan Darah

Bermalam ni pulau di Perak, Pulau Pangkor.
Nak kata bercuti pun tidak.
Sebenarnya follow husben dtg team building.
Jadi kita folo sambil teman sambil bercuti....hihihi
Ok tak nak citer tentang Pangkor lagi.
Nak citer tentang karakter seseorang melalui kumpulan darah.
Korang darah apa?
Saya darah O positif.
Jadi memang sesuai untuk menderma...hihihi


Ok kita tengok yang kumpulan darah O seperti saya.
- Natural Leaders
- Ambitious
- Confident
- Sociable

Rasanya ada yg betul ada yang kurang untuk diri saya.
Ke merendah diri sangat.....hihihi
Ok korang boleh cek ye karakter berdasarkan kumpulan darah korang.
Bye.


Marsha
Shaklee Mama
Master Coordinator 2016
013.933.7697

19 comments:

  1. Salam ziarah..

    Hehe.. Saya kumpulan darah jenis A+... Ada betul ada kebetulan...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Salam ukhuwah Nor Marshaliza,

    Jenis darah saya sama jenis darah Maria Firdz, karakter saya ada dlm senarai.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ukhwah dear...wah sama dengan maria....kebanyakan mmg betul kan

      Delete
  4. Salam singgah pagi... Diana dan tak ingat jenis darah Diana lah mummy...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dianan xpe nt masa derma darah dorg akan cek

      Delete
  5. http://madey09.blogspot.my/ done follow ya dekat sini

    ReplyDelete
  6. Saya darah a, tp sye tk panctuak pun. Hehe

    ReplyDelete
  7. salam singgah . sya pon darah O , tpi tak pernah menderma lagi . hehehe takut jarum .
    done follow this blog #184 , mind to follow me back ?
    http://cikpinky2704.blogspot.my/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe lyana....sy dulu pun takut jarum....hihi

      Delete
  8. Oooo bgus ni..
    Pergi team building mmg seronok dpt tahu benda2 camgini...

    Blogwalking sini..

    English Cotton

    ReplyDelete
  9. Saya darah B. Bab confident tu tak berapa nak pasti la. Hihihi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...