Loading...

Wednesday, October 15, 2014

Betul kata pepatah Malang Tidak Berbau

Sekelip mata berlaku
Semua dah aturan dari Allah
Ku redha....apa ni mukadimah sayu je ni
Gini citernya...semalam dalam kul 3 lebih balik dari sekolah
Kuar je keta nak jalan masuk dalam blok rumah
Zaappppp......kaki disinggahi satu benda...tgk kaki dah bertelur.
Ya Allah sakitnya tuhan yang tau.
Dan ia datang dari orang yg tengah mesin rumput jarak 100 meter.
Orang yang mesin rumput tu g cari kat tempat kejadian apa yang terbang.
Rupanyan skru sebesar anak jari tangan.
Ya Allah kalau kena anak xtau la...anak depan sikit je.
Syukur kena diri ini....rela tahan sakit.
Si pelaku pun dah minta maaf sebab mmg tak sangka jauh tu.
Saya dibawa oleh penyelia kuarters dan bos si pelaku ke klinik.
Alhamdulillah hanya luka dan bengkak xde crack tulang dll.
Doktor bagi ubat dan bandage kaki.
Dapat MC 2 hari.

Jadi berehatlah secukupnya...moga kaki ini cepat sembuh.
Nikmat sihat ditarik sekejap...alhamdulillah.
Moga diri ini kuat.
Tq buat suami bagi support & jaga diri ini hari ni.
Love u.....=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...