Loading...

Saturday, September 27, 2014

Facial Di Rumah Yang JIMAT

Assalamualaikum..salam wiken buat semua.
Semangat nih.
Semalam buat FACIAL kat umah.
Wah lepas facial tu terus rasa kulit lembut je.
Kulit-kulit mati dah disingkirkan.
Nak tau RESEPI dan CARA FACIAL boleh JENGUK SINI.
Selamat mencuba!!



6 comments:

  1. facial mask yang saya beli pun tak terpakai lagi ni.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Zizie...Hihihi...ni pakej siap scrub..best...hihi.
    Try jom..buat steam pastu pakai facial mask pun terbaik..=_

    ReplyDelete
  3. penah baut pakai putih telur... bersih muke


    Recent Post by MananQayyim : Minum Air Sebelum Makan, Bantu Menurunkan Berat Badan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu tp kena tahan bau sikit la kan..hihi

      Delete
  4. Salam aidiladha...dh lama dh tak wat facial sendiri Dulu ank kecik2 rajin sekarang dh malas....tag kamu dah di jawab sila lah jenguk ke blog RKTS yaa.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...