Loading...

Thursday, July 12, 2012

AnItHdAhTaKsAbArTgGuTaB...hehe

Tajuk xleh blah kan???...hahahaha...
Sila tgk pic kat bwh:


Sebelum tu nak bgtau ni bukan IPAD atau Galaxy TAB.
Ni adalah android tab yang biasa je...yg made in China.
Ni la benda alah yg Anith tgh tggu skrg.
Skrg ni kat tgn abah...esok br abah bwk balik..hehe.
Android ni ibu pesan kat kwn ibu....kebetulan abg kwn ibu nak ke china.
Mcmn ibu leh pesan? Sebab ms g umah kwn ibu tgk anak kwn ibu main android ni.
Ms tu kwn ibu br balik dr Ghuangzou, China.
Nampak mcm ok...jadi ibu order seketul utk Anith.
Nak beli IPAD @ Galaxy TAB utk Anith mcm xsesuai sbb masih kecik lg.
Harga dlm RM3++ ....ok la utk android sbb android ni leh wifi.
Jadi abah ngan ibu pun leh guna...hehe. Cuma xleh masuk sim card je.
Alhamdulillah dah selamat ade kat abah pun.
Jadi Anith xsabar nak main... pastu IPAD tipu2 yang ibu beli (yg ada software abc) dia ckp ibu punya...hehe..
Anak ibu...anak ibu...sabo je la...^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...