Loading...

Monday, September 6, 2010

Tunjuk.....tunjuk.....

#ehsan en google....hehehe



Aidilfitri 2010...
Tunjuk.....tunjuk...tunjuk............huhuhuhu.
Tunjuk ape????
Haaa...............nak tau x??
Jom terjah !!!!!!
-
-
-
Kalau nak tau tahun ni semua ibu tunjukkkkk.....je.
Xde dah yang handmade..huhu.
Gara-gara ibu xsempat nak buat.
Ape yang handmade tu??
Biskut raya la....especially ALMOND LONDON.
Sori abah sbb ibu xsempat nak buat biskut kegemaran abah.
Nt tahun depan insyaallah ibu buatkan ye.
So, tahun ni ibu tunjuk je biskut ALMOND LONDON dekat kwn.
Sbb biskut ni mmg wajib di hari raya...hehehe.
To kwn2 semua.........
SELAMAT BALIK KAMPUNG
SELAMAT MAKAN KETUPAT
SELAMAT BERJUMPA SANAK SAUDARA
SELAMAT BERGEMBIRA
SELAMAT HARI RAYA!!!!
Ibu sekeluarga mohon ampun jika ada salah & silap.
Semoga Syawal yang bakal tiba tahun ni makin meriah.....=)

7 comments:

  1. salam,

    selamay berhari raya juga buat marsha sekeluarga..happy kan? hehe! atleast ada la kuih tunjuk, saya ni 1 apa pun tak beli lg ni..heheh! mcm tak raya pulak :p

    ReplyDelete
  2. Wslm Lynn..

    Xpe..lynn terer bab buat kuih2 ni mesti sempat punye...:)

    ReplyDelete
  3. jadiklah tu ..... yang penting ade kuih untuk tetamu yang datang...tak ade ker kuih yang khas untuk tetamu di alam maya nie

    ReplyDelete
  4. Zai....

    hehehe..kalau ade la kuih yg boleh bg je di alam maya ni kan best. Bleh kita bertukar2 kuih....hehe

    ReplyDelete
  5. cadang nak buat kuih tunjuk jgk... skali mak kt kg dah siap wat kuih raya dah pun.. yes...

    ReplyDelete
  6. x der lagi la almond london thn ni..
    tgk la rasa nk cr gak 1..
    nureen tag marsha ni
    http://nureenasir.blogspot.com/2010/09/contest-bersama-si-kecil.html

    ReplyDelete
  7. Lizzie...
    Wah..okla tu....sedap buatan sendiri kuih raya..:)

    Nur...
    Ok nur....marsha nak join gak...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...