Loading...

Wednesday, July 7, 2010

Melapor Diri Sbg Student DPLI

Sori kwn2..........ibu sunyi lg.
Ibu mmg bz sgt2 + emosi yang agak kurang stabil.....:'(.
Semalam ibu baru smpai dr Kelantan.
Tinggalkan puteri kesayangan ibu dengan nenda & atok nya.
Ibu terpaksa berjauhan kerana ingin menyambung study.
Untuk kesenangan anak ibu nanti...amin.
-
-
-
Kali ni ibu nak bercerita ttg pendaftaran ibu kat UPM.
Xkisah la even dah backdated pun...ade ibu kisah??..hehehe.
3 hb Julai 2010 ibu dikehendaki mendaftarkan diri ke Kolej Keempat Belas, UPM.
So, dari PJ kami bertolak ke UPM kul 8 am sbb pendaftaran mula kul 9 am - 5 pm.
Perjalanan alhamdulillah lancar......x jem pun...:).
Kami smpi kul 8.45 am & trus ke Dewan Besar untuk saringan influenza A + anta X-Ray.
Dah setel kat sana, kami ke kolej plak.
Alhamdulillah proses pendaftaran berjalan lancar cuma tersangkut skit sbb ibu mohon dok luar kampus..........kene edit surat sket.
After edit surat & anta kpd pengetua kolej untuk sign....dah setel semua.
Alhamdulillah..
Kami pulang ke PJ jam 12 tghr.
Ibu escape Minggu Perkasa Putra sbb risaukan Anith.
Escape pun dengan kebenaran pengetua.....:)

5 comments:

  1. selamat menjadik pelajar yer ibu...

    ReplyDelete
  2. Zai....

    TQ!! Doakan marsha ye Zai...=)

    ReplyDelete
  3. amik apa kat UPM? sya juga sedang melalui susah senang sebagai seorang pelajar, surirumah, isteri dan alhamdulillah dah tahun 4 pengajian saya.. semoga awak cekal dan tabah k..

    ReplyDelete
  4. marsha,

    kolej 14? hehe..nape tak mau duk dalam. kan mudah. saya dulu kolej 12 :)

    ReplyDelete
  5. Atie...

    Marsha amik Diploma Pendidikan Sc Pertanian kat UPM. Doakan saya ye...=)

    Lynn..

    Dok kolej xleh bwk kenderaan..ssh nt nak g memana..hehehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...