Loading...

Monday, June 21, 2010

Group Penghinaan Terhadap Nabi Muhammad SAW


Ishhhhhhhh...geram tul bila ibu tgk.
Ibu tau ni pun dari En Ben & ibu rasa memang patut ibu tolong sebarkan kpd kwn2 skali.
Nak tau ape?? Kat FB ade org yang memang agak b*****g wujudkan group INI.
Ibu xsanggup nak sebut....huhuhu.
Kwn2....tolong sama2 kita sebarkan & dari segi bahasa yang digunakan tu bukan rakyat Malaysia.
Tolong kwn2 sebarkan...TQ!!!


4 comments:

  1. Dia org ini bakal menjadi bahan bakar api neraka..akhirat sok terkedek2 mnta syafaat dr Rasulullah..

    ReplyDelete
  2. Zaini...

    Tu la..mybe dorang nak buat org islam mudah melenting kot. Moga org yg tubuhkan group ni akan terima balasan yg setimpal...amin.

    ReplyDelete
  3. kita sebenaqnya tk perlu tgk jauh2..cth terdekat berlambak..org2 islam sndiri ramai yg hina rasulullah dlm sedar dn tk sedar..bile kita tegur blh jwb kubur msg2..dia org ingt duk dlm api neraka mcm duk kt hotel grand continental apa..haish.........

    ReplyDelete
  4. Huhuhu...dunia skrg dah terbalik..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...