Loading...

Sunday, June 20, 2010

Futsal Tournament!!!

Fuhh...agak pack jadual ari ni...hehehe.
Nak tau ibu, abah & Anith buat pe ari ni?
Jeng...jeng....
Ibu & Anith g teman serta sokong Abah tournament Futsal di Baling ari ni.
Anjuran KASTAM Pengkalan Hulu....& Abah mewakili team dari MAQIS.
Seronok tau g tgk lwn Futsal...wpun team abah xbernasib baik tp amat puas hati sbb Abah score goal...:).
Kul 8.45 am kami gerak ke Baling sbb tournament start kol 9 am.
Permainan adalah berbentuk LIGA, so team abah lwn 3 team dlm kump A.
Dalam kul 1 lebih tamat semua & kami pualang utk berehat dirumah sbb makan dorang dah support...hehehe.
Dalam kul 5 pm plak, kami kuar lg....nak kemana??
Potong rambut la....hehe..
Anith & Ibu dua2 kene potong pendek...hehehe.
Nt ibu upload gambar Anith ngan rambut baru k..hehehe.
Pas potong rambut, kami jalan2 cari makan kat Pengkalan Hulu.
Makan laksa kat warung kat pekan....so mlm xmsk...hehe.
Malam ni kami rehat2 je kat umah sbb Abah pun dah xlarat..hehehe.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...