Loading...

Tuesday, June 8, 2010

Chicken Chop....akibat malas keluar....hehe

Ni ibu nak citer sal malam semalam.
Tghr smlm memang ibu xmasak sbb ade kenduri umah jiran.
So, malam semalam ibu xtau nak msk pe??
Ibu ngan abah dok pening nak makan pe??
Nak kuar malas..........ape ye nak di makan???
Ibu selongkar peti ais & jumpa ayam untuk dibuat chicken chop.
So, kami pun on je..........simple je resepi........hehehehe.
Setelah ber 'perang' kat dapur yang kecik tu, siapla...................
Jeng........jeng...................jeng............

Chicken Chop yg simple dr ibu.
Xlawa hiasan xpe janji rasa tu..........hehehehe.


8 comments:

  1. wow..best2..puas hati dapat masak utk keluarga..

    Tapi suami x bleh makan ayam daging ni..so ala2 western sume ni x dpt le nk masak. Jenuh pikir resepi2 utk seafood aje..

    ReplyDelete
  2. Apash.....

    Mmg puas hati kalau masak sendiri...:).

    Hubby Marsha plak terbalik, xleh mkan yang seafood....ikan, ketam bleh. Kalau sotong, udang mmg xbleh...tu yang msk ayam & daging je...hehehe.

    ReplyDelete
  3. nyum2..hehe
    laki saye sume makan....hehe

    ReplyDelete
  4. Mollie...

    Lg best....leh try masak mcm2 lg...:)

    ReplyDelete
  5. sure sedap nih..
    marsha ni org baling kan.. area mana??
    jom join contest ni
    http://nureenasir.blogspot.com/2010/06/giveaway-cayang-ibu.html

    ReplyDelete
  6. Nureen...

    hehe..sedap...:).
    Marsha dok Pengkalan Hulu, Perak tp mmg dekat ngan baling...ok nt marsha join ek sbb nak cari gambar yang sesuai...:)

    ReplyDelete
  7. salam marsha,

    pd zaman dahulu ketika putera muaz belum lahir ke donia ini, permaisuri selalu masak mende western ni. raja besar suka mknn western, mungkin mengenangkan pinangan kpd anjelina juli telah ditolak..hahaha! nk lepas geram ngan mkn ciken cop ^^

    skrg, tiada lg ciken cop. ayam telah pupus :D

    p/s: marsha, tak mau ke tukar kaler font kat komen ni? kelabu aje..payah nk baca :) just cadangan la..

    ReplyDelete
  8. Lynn...

    hehe...nt marsha tuko ek..tu la..kelabu asap...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...