Loading...

Tuesday, June 29, 2010

Berkemas....

Sebenarnya ibu baru je rehat2 jap lps kemas brg2 ibu & juga Anith.
Tumpah jgk air mata ibu bila tgh kemas baju2 & barang2 Anith.
Mcm mimpi je kami akan berjauhan xlama lg.....:'(.
Sori kwn2 sbb dah 2,3 hari menyepi.
Weekend lps ibu balik Kulim umah MIL.
So ibu xleh nak online...kat umah pakai streamyx..xleh bwk sana sini....hehehe.
Ari ni plak....kul 7 am - 7 pm Ibu & Anith teman Abah ke Ipoh.
Abah ade taklimat.
Ibu risau abah drive sensorang.
Dah la nak ke Ipoh amik masa 2 jam.
Dari dok saje2 kat umah leh gak ibu teman abah & jalan2 skali time abah hadiri taklimat...hehe.
Esok pg Abah, Ibu & Anith nak bertolak balik Kelantan.
Tujuan........nak anta Anith & Family ibu pun nak ikut ibu daftar kat UPM nt.
Oh ya...plan sok nak jumpa kwn lama ibu.......Asna kat hentian Banjaran Titiwangsa.
Boleh je kan nak jumpe kat ctu???
Sebab dorang otw dr Kelantan nak balik Penang.
Ibu plak dr Perak nak ke Kelantan.
Laluan sama tp haluan berbeza.....hehehehe.
K la...nt ibu updated lg ye.
See yaaaaaaaaaa!!!!!!


p/s: CD Knickernappies ibu dah sampai sabtu lps. Nt ibu review ye. Utang dulu....hehehe.

3 comments:

  1. selamat jalan marsha, good luck!!

    ReplyDelete
  2. selamat jalan marsha....belajar rajin2 tau...

    ReplyDelete
  3. Lynn & Zai...

    TQ!! Doakan Marsha tau...=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...