Loading...

Saturday, May 22, 2010

Tak Sedap Badan, Nervous.....adeh....


# Pinjam ye en google

Saat ini ibu bersiaran di kampung ibu iaitu Kelantan.
Ari ni seharian ibu rasa x sedap badan. Rasa lemah sgt2.....kenapa ye???
Nak kata penat, keje ape pun xbuat.
Stakat buat keje umah tu ape la sgt.
Adakah ibu terlampau fikirkan interview yang bakal ibu duduki nt??
Nervous ibu memang naik tahap gaban melampau ni...huhuu.
Ptg tadi kuar dating jap ngan abah....dating???
Sbb Anith kene tinggal kat Tok Abah & Tok Ma...hehehehe.
Kuar xlama pun stakat g Pasar Siti Khadijah, KBTC dengan TESCO.
Balik2 trus piawai......terbungkang keletihan.
Adakah cuaca panas yang melampau buat ibu jadi gini??
Cepat la badan sihat....moga ibu dapat g interview dengan badan yang sihat & bertenaga..amin.
-
-
-
--
-
-
-
Oh ya...ibu kuar td dah belikan vitamin untuk Anith.
Ibu beli yang Scott's Emulsion yang pastil tu.

#Pinjam dr en google

Tawakkal je.....riso gak takut anak ibu xsuka makan.
Balik2 je trus ibu bg Anith makan....wahhh....suka mkan rupanya dia. Siap nak lagi...hehehe.
Ibu trus ckp kat Anith 'coklat' ni 1 hari 1 biji je.....(^_^).
Alhamdulillah....xpayah la ibu & abah habiskan vitamin Anith...hehehe.
Adakah ibu pun kene makan vitamin?????

2 comments:

  1. oooooooooo...sedap yek yg pastil ni? anak2ku mkn appeton stoberi je. tu yg paling b'kenan di hati mereka.

    ha'ah agaknya. dah tau esok nk i'view, toksah la jenjalan sokmo. rehat ajela. bdn jenis tak tahan kejap panas kejap sejukkot. mcm suamiku..hehehe!

    ReplyDelete
  2. Lynn....
    Sedap Lynn...Marsha try 1 smlm..hehe. Mula2 nak beli appeton gak tp xjadi. Alhamdulillah si kecik tu suke makan...:).

    Smlm kuar smbil2 g beli brg2 yg MIL pesan...alng2 dating skali...hehehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...