Loading...

Tuesday, May 11, 2010

Simply Siti.......(^_^)


Semalam ibu ajak abah ke WATSON nak cari bedak compact ibu..
Alang2 nak survei hega krim Simply Siti...kalau hega berbaloi nak try.

Sbb semenjak balik dari Sabah...jerawat agak galak bercanda di muka ibu ni...huhuhu.
Bila dah smpi WATSON, ibu trus ke amik bedak compact ibu & trus ke bahagian Simply Siti.
Hega dia bleh tahan gak........memula nk try bedak compact Simply Siti.
Tp xjadi sbb agak mahal....hehehe...len kali sbb ibu pun lari bajet bulan ni ..hehe.

So ibu hanya beli Krim 5 in 1 Acne Solution Simply Siti.........nk try dulu.
Hega nya RM39.90....ok la..huhu.
Nt tggu review ibu ye...........
Hope krim ni sesuai ngan ibu....

2 comments:

  1. a'ah..produk SimplySiti mahai nyaaa..ada jugak kenkadang usha tapi nak amik tu rasa macam..ermmmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah skrg tak pakai dah...hihi

      Tq singgah

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...