Loading...

Friday, May 14, 2010

I am Wife, Mom, Sudent & WAHM

# My Little Family


Tengok tajuk entry kali ni mcm gempak je kan??
Xde gempak mana pun....ibu ni hanya insan biasa.
Adakala gembira, sedih, menangis, marah, bimbang & segala bagai perasaan lain spt kwn2.
Mmg berat rasa menjadi keempat2 title tu sekaligus.
Dah memang tanggungjwb ibu menjaga makan minum serta menjaga family kecil kami.
Dalam masa yang sama, ibu juga perlu komited dengan tesis ibu sbg student.
Xlupa juga ibu perlu juga komited dengan BISNES yang ibu jalankan.
Namun begitu, dengannya ada Abah & juga Anith, hari2 yang ibu lalui lebih tabah.
Ibu amat sayangkan abah & anih...2 insan yang menyeri hidup ibu hari2.
2 insan inilah yang banyak berkorban masa untuk ibu.
Teman je ibu kemana2, xkira interview...ataupun ke UPM atas urusan tesis ibu.
To abah & anith............LOVE BOTH OF U SOOOOOOO MUCH!!!

2 comments:

  1. siapa lagi kita nak harapkan kalau bkn pada mereka2 yg syg pada kita tu kan?

    ReplyDelete
  2. anisalya..

    Betul tu...sokong sgt!!...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...