Loading...

Sunday, May 9, 2010

9 Mei....Hari Ibu


Hari Ibu bakal tiba....bila???? Esok 9 Mei 2010.
Saat ni ibu terkenangkan bermacam2 perkara....terkenangkan ibu kepada ibu yang tabah menjaga, mendidik anak nya yang agak nakal masa kecik....ibu ni nakal tau...hehehehe.
Masa kecik2 dulu ibu ni kuat sgt melawan.... aura pemarah masa kecik mmg xleh nak lwn.
Bila ibu dah makin meningkat remaja, perangai ibu dah makin ok & bila dah berumahtangga perangai ibu masa kecik2 mmg xde langsung...uishhh....betul2 berubah kan?? Untuk ibuku:

"Ma...Along sayang Ma sgt2....Ampunilah anakmu yang agak nakal masa dulu. Moga Ma akan sentiasa di rahmati Allah & sentiasa bahagia di samping Abah & adik2...(^_^). Terima kasih sbb Ma sentiasa sabar dengan karenah Along & adik2 & juga selalu masakkan makanan kegemaran kami walaupun Along dah berumahtangga. Ma kene jaga kesihatan tau...Moga Ma sentiasa ceria...amin."

Xlupa juga kepada MIL ibu yg juga akan menyambut Hari Ibu...(^_^)

" Mak....moga mak sentiasa sihat & ceria. Sha sygkan Mak & selalu ingat Mak. Terima kasih sbb Mak selalu layan Sha sebagai anak Mak sendiri bukan sbg menantu. Semoga Hari Ibu ini memberi makna kepada Mak. Semoga Mak sihat & ceria selalu. Amin."

Buat kwn2 ibu....

" Selamat Hari Ibu buat semua kawan2 ibu yang bakal menjadi ibu & telah menjadi ibu. Moga kita sentiasa bahagia di samping suami & anak2 tersayang. Moga Hari Ibu tahun ni akan menjadi hari yang amat bermakna buat semua."

Tghari ni ibu nak balik umah MIL kat Kulim. Jadi ibu xbleh nak online..huhuhu.
Esok malam plak kita jumpa ye....salam.

2 comments:

  1. itulah mak selalu ckp, "kamu tahu la nanti bila dah anak nanti mcm mana susah nk mendidik..".

    sayang mak kita kan? (^o^)//

    ReplyDelete
  2. Lynn...

    Betul tu...sayang mak..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...