Loading...

Saturday, April 10, 2010

Pemanggang Unik..:)


Lalalala...ibu dah jumpa pemanggang idaman hati...*wink* *wink*
Pemanggang ni ibu beli dari Puan Dyana....(^_^)
Masa mula2 tgk gambar & dengar penerangan dr Puan Dyana mmg dah tersangkut di hati.
Sbb ibu mmg suka panggang memanggang ni..hehe.
So, ibu amik dulu 1 nak try...(^_^)
Dan ibu dah pun try....

Review:
1) Ayam & Daging yg dibakar rasa mcm kita bakar dengan bara api ori.
2) Kurang asap
3) Oh ya...senang guna sbb letak atas dapur gas je...hehe.
4) Ayam & Daging masak sekata....(^_^)
5) Piring yg berpusing yg sebabkan ayam & daging masak dengan sekata.
6) Boleh di bawa untuk piknik dgn gunakan dapur gas yg kecik tu...senang.

So, ibu terpikir nak jadi reseller Puan Dyana..kalau siapa2 yg berminat boleh la contact ibu dekat emel dak_rotu@yahoo.com @ call @ sms kat no 012-6906871.
Harga?? RM 49.90 skali ngan postage....jom cuba....puas hati..insyaallah...(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...