Loading...

Saturday, April 3, 2010

Ayam..Oooo...Ayamas...

Oh ayamas....!!
Kijang memang ganas...!!

Itu adalah cheers blok ibu masa kat UPM dulu...hehehe.
Sbnrnye entry ni xberkaitan pun dgn cheers..hehehe.
Entry ni sbnrnya berkaitan dgn puteri kesayangan ibu.....(^_^).
Smlm abah,ibu & Anith g pasar malam.
Tgh2 dok usha ibu terpandang sesuatu yg dah lama ibu nak beli.
Mainan untuk Anith....ala dia tolak2 pastu jln tu...biasa ade bentuk aeroplane.
Kali ni abu amik yg bentuk ayam untuk Anith...hehehe.
Kalu yg biasa...RM10, tp yg ni kecik sket so bleh la RM 4..jd kalu rosak pun xla rasa sgt..hehe.
Anith ni ganas....kdg2 kejap je mainan dia rosak.
Tu yg kene beli yg murah dulu.
Nt dah besar sket br leh beli yg mahal sket.
Balik2 dari pasar malam trus Anith main mainan baru dia depan umah.
Punya la seronot....hehehe.
Rasa puas bila anak suka mainan yg kita beli walaupun murah...hehehe.
Dia punya main smpai xnak masuk umah.
Ibu nak amik basuhkan roda untuk bwk masuk dlm umah pun xbg.
Agaknya ingat ibu nak amik kot....hehehehe..anak ibu...anak ibu...
So, ape lagi?? Layan gambar anak ibu yg excited ni...layanzzzzz.....









2 comments:

  1. alolololo..tomeynye tukang main ngan ayam gediknye itu, muhahaha! dah la sedondon :p

    ReplyDelete
  2. Lynn...

    hahaha..tu la....suke sgt dia main..hehehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...