Loading...

Wednesday, March 24, 2010

No Sweat

Sweat!!! Ishh....xselesanya....
No Sweat!! Ya betul!!
Itulah pilihan mana2 pun orang tidak kira lelaki, perempuan dr pelbagai umur.
Dlm keadaan musim yg panas ni peluh memangg cepat keluar dari liang2 roma kita.
Bila dah berpeluh terutamanya kat ketiak....baunya???....ish..ish...xleh nk gambarkan...hehe.
Nak g jenjalan pun...berpeluh...Pergi keje & balik keje pun berpeluh.
Kalu dah bekerja bukan dlm aircond lg la 'encek peluh' nak keluar kan??..hehehe.
Kalau kita berkejar berasak2 naik LRT, Komuter lg la berpeluh kan?
Apa lg kalau dok umah dengan cuaca yg panas....lg la berpeluh. Betul x?..hehe.
Bila dah berpeluh...baunya mmg xingat dunia...huhuhu.
So..jalan penyelesaiannya....nak tau ape?
Taraaaaaaaaaaaa.........


Memperkenalkan ADIDAS ACTION 3 FRESH!!!! Untuk pengguna lelaki.
Mmg fresh mcm dia punya brand....ia membuat kwsn bwh lengan @ ketiak rasa lebih kering lebih lama.
Sesuai untuk pengguna yang memang cepat berpeluh.
Ia juga bersaiz kecil & memudahkan kita membawanya kemana2 xkira tempat.
Samada di tempat kerja, di rumah ataupun masa membeli belah...(^_^).
Baunya yg amat wangi bleh memberi peluang kpd yg single untuk ayat awek nt.
Awek mesti nak dekat punya bila kita tiada masalah bau bdn..betul x?
Kita sendiri pun xtahan bau bdn kita betul x?...Jd ini adalah jln penyelesaian...(^_^)
Yg dah berkeluarga bleh la menambat hati isteri tersayang...konfem puas hati..(^_^).
Mmg senang & puas hati....akan ku suggestkan en hubby pakai produk terbaru ni..:).
Selamat Mencuba!!

NO SWEAT!!!

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...