Weekend @ Zoo Negara


# We...orange theme color..


Salam Hai frens.....sihat? Harap semua sihat ceria...(^_^)
Actually aku skrg kat tanah tinggi....Cameron Highland.

Follow my hubby ade ceram
ah kat cni..so alang2 ikut la...hehehe.
Lgpun dah lama xdtg cni..since 2003..lamakan?
Hmm...sbnrnya aku xnak crita lg ttg Cameron...so...kita hold dulu k...(^_^)


Entry kali n
i aku nak share ngan kwn2 ttg aku n hubby spend time for weekend went to ZOO NEGARA...saje bwk Anith tgk binatang yg dia xpenah tgk..
Lg 1 nak dedahkan dunia luar kat Anith...
Best sgt2 weekend ni...leh release tension skali..(^_^)
4 jam kami dok dlm zoo...letih tp best Anith siap lunch kat dalam zoo lg....makan nestum...hehehe
Mmg rasa bahagia sgt kan bila dap
at spend time dgn our own family??
Bahagia xterhingga....(^_^)
K..stkt ni dulu..kat cni aku uploadkan gambar buat tatapan kwn2 diluar sn..
See u soon....daa....salam..



# Abah n anith with butterfly..


# Ibu with butterfly...


# Baru sampai zoo...


# Abah n anith nak masuk zoo


# Abah n anith with elephant..

# Ibu n anith with girrafe..


# Tgk ape tu???


# Anith tgk deer...

0 Comments

Subscribe Us