Salam Syawal..(^_^)

Salam....
Hai frens....waaa...dah over one week aku x update..
Biasa la dah balik kg...bz memanjang..hehe
Mcmn 1 Syawal? Mesti meriah kan?
Sama la cam aku sbb 1st time beraya ngan hubby n my little princess.
Amat happening...(^_^)
Em banyak sgt entry nak diupdate nt..
Tp slow2...sbb banyak yg nak diceritakan..hehehe.
Entry ni aku ceritakan before raya iaitu perjalanan balik kg...
Kami bertolak dari HUKM hari Jumaat 18/09/09..after amik sis piqah around kul 2
Alhamdulillah perjalanan amat lancar
Sampai Jengka around kul 5 ptg
Punyala aku suruh abg bwk dvd player
Kononnya kalu jem truk leh la aku layan crita kat dvd tp xsempat nak guna pun..hehe
Berbuka puasa ngan my parents, siblings, grandparents n my uncle..
So, esoknya 19/09/09 hari sabtu petang aku, abg, anith n my family balik ke Padang Piol
Umah Tok Wan belah abahku...Raya pertama kat Padang Piol
Kat umah Tok Wan dah ramai balik..
Adik2 abah semua dah ada
Sronok betul Tok Wan sbb semua balik except Mak Su.
After pengunguman raya kami main mercun n bunga api
Then makan sate...nyum..nyum....sedappppppppp.....
Mlm tu my aunt siap2 prepare makanan untuk raya esoknya
Mee sup, meehon sup, laksa n ketupat
My cousin plak main mercun ramai2..hehehe
Gambar aku xsempat nak 'snap'..
So...sambung next entry....1st Syawal..





# Before ke Padang Piol


# Takut dah anith...


# Snap sblm ke umah Tok Wan

0 Comments

Subscribe Us