Loading...

Monday, September 7, 2009

Hubby away..Goin' back to kroh again...

Salam frens....
Em malam ni aku berbuka tanpa hubby disisi..
Kemanakah hubby ku????
Abg skrg ni th OTW balik ke Kroh...esok abg keja..
So tggl lah aku n Anith...11 days till we meet up again...sedey...huhuhu
Buka puasa mlm ni pun xbest sbb abg xde...
Sahur esok xtau la mcmn...huhuhu
Em td tghr kami ke Bangi g servis kete
After that kami ke ECONSAVE ALAM DAMAI
Cari bahan2 buat ALMOND LONDON.

Abg nak mkn kuih yg aku buat sendiri..
So lps bli barang kami balik n rehat
Kul 4 aku g anta abg kat TASEK..sbb pemandu abg dah tggu kat sn..
Abg away again...xsabar nak tggu 11 hari lagi nak jumpa abg...
Cepat la masa berlalu!!!!!!!!!!!
MISS U SYG.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...