~~ALMOND LONDON for lovely hubby..(^_^)~~

Salam frens....
Sori sbb agak lama gak x mengupdatekan blog ni..
Em masa amat x mengizinkan tp aku tetap akan update walaupun agak lambat..
Ni story pasal kuih kegemaran hubbyku...almond london..
Hubby raye ni dia dah bgtau awal2 yg dia nak makan handmade aku
So aku wat demi hubby tercinta...cheewaahhhh....hehehe
Smlm aku berkesempatan membuat kuih ni sbb weekdays agak penat
Weekend adalah masa yg sesuai
Dengan resepi yg bertahun2 ade dalam kepalaku ni aku bancuh adunan n siapkan
Nasib baik mak tam tolong...cepat sket siap...TQ mak tam!!!...(^_^)
Anith pun anak2 mak tam...akil n achik tlg jagakan
So, smooth plan untuk siapkan almond london ni...hehe
So dibawah ni adalah gambar hasilnya...
Harap abg puas ati dengan rasanya...(^_^)
Ari ni insyaallah 1 adunan lagi..hehehe



# Dapat 2 balang


# Inilah rupanya...ALMOND LONDON

0 Comments

Subscribe Us