Loading...

Wednesday, August 26, 2009

@ Kulim

Salam frens..
Ape khbr? Harap semua sihat di bulan yg mulia ni..(^_^)
Sori dah 2,3 ari xupdate..bz sket uruskan rumahtangga
Biasa la dah menjadi kewajipan isteri uruskan hubby n baby....(^_^)

Skrg aku kat umah mertua @ Kulim
Sempat la update blog sementara nak tggu subuh...hehehe
Smlm sampai dah dekat2 nak berbuka puasa
Before that kami ke sg petani jap beli brg2 umah
Alhamdulillah kami ber3 selamat sampai
Mak masak bnyk smlm sedap2 plak tu..ade gulai, msk lemak, mee grg n mcm2
Kenyang sungguh smlm
Mak pun sronok dapat jumpa cucu dia yg tembam tu...hehehehe

Masa sahur pun kami makan banyak lauk
Cuma aku jek yg xbrp nak lalu mkn
Nasib baik mak ade rebus tlur asin ngan ikan kering..laju jek aku makan td..hehehe
Alhamdulillah kenyang...syukur kpd Allah atas rezeki kurniaan MU ini..amin
K la, jumpe nnti..aku nak g solat subuh dulu...salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...