Best Weekend....(^_^)


Assalamualaikum....
Hai kwn2...sori dah 2,3 ari x post blog.. Sy bnyk spend time with my hubby sbb my hubby balik kjp je..huhu Malam ni abg dah nak balik. Skrg ni abg OTW ke Hentian Bas Jalan Duta.
Em aku xanta abg ke hentian ari ni.
Abg just minta aku anta kat Komuter Serdang je.
Cian abg...jauh jgk tu nak ke sana. Aku tau abg bimbangkan kslmtn aku.
Aku pun sm...harap abg selamat sampai ke hentian..amin.
This weekend is the best weekend...(sbnrbye tiap2 weekend yg time ngan abg paling best).

Hr Khamis petang abg sampai.
Then Jumaat abg teman aku ke Bahagian Keselamatan UPM. Utk amik stiker kampus UPM. Then kami ke Mines survei RAM laptop.
Abg nak tambah RAM laptop kat my lappy sbb my lappy teramat slow.
Lps tu kami ke UPM balik sbb member abg nak tgk Anith.
Ptg kul 6 after thumbprint kami ke Maulana minum ngan Bercham then balik.


Hr Sabtu...
Aku, abg n Anith kuar g
MINES dlm kul 2 pm.
Nak g tambah RAM kat my lappy. Tmbah 2 Gigabyte.

Alhamdulilah..my lappy dah laju..hehehe.

Lps tu jalan2 kat MINES...makan KFC then trus ke JUSCO Cheras
Selatan. Kat JUSCO I got
a new handbag..(^_^).

Abg blikan...TQ syg...mmmmuuuaaahhhh.....(^_^).

Ayang suka sgt....(^_^)
.
Then, kami balik n rehat.

Hr Ahad (Today)

Kami kuar awal ke ECONSAVE sbb nak bli brg2 dapur sket utk mak tam.
Kalu lwt nt xde parking. Ssh plak sbb nanti kena park kat JUSCO..jauh..huhuhu.

After that kami ke TESCO Taman Midah. Saje je jenjalan...
Mkn ns lemak TESCO yg
sedap then ke car wash..
Pastu kul 3 kami balik utk berehat sbb mlm ni abg dah nak naik bas.

Wpun kami just ke tmpt shopping complex tp this weekend is the
best weekend for me... Kat cni aku serta kan gambo my new handbag ye..hehehe Daaaaaaaaaa...salam.


# My new handbag...cantik x??? hehehe







0 Comments

Subscribe Us