Loading...

Monday, July 6, 2009

Abg dah balik KROH...:'(

Salam..
Hai.....aku br jek balik dr anta hubby kat bus station Hentian Duta. Abg gerak kul 10.30 malam td. Sedihnye rasa dok berjauhan ngan abg. 6 bulan tau...posa pun xskali jgk taun ni..huhuhu. Masa abg dah nak naik bas abg cium dahi aku n bg kata2 semangat kat aku. Rasa nak mengalir air mata 'tang' tu jgk tp disbbkan pak tam n mak tam ada so aku tahan je la...buat2 'keras'...huhuhu..

Abg....miss u sooooooooooo much....
Bygkan, dah lama aku dok ngan abg tetiba terpaksa berjauhan lg. Td abg bgtau hujung mggu ni abg xtau lg balik cni ke x? Abg ingat nak balik kulim dulu. Aku bgtau abg aku xkesah sbb cian kat mak dok tny bila abg nak balik amik rambutan. Rambutan dah banyak masak kt kulim. Sdapnye..............aku dah la antu rambutan..hehehe. Em ingat nak update pasal jenjalan smlm & kemarin tp rasa xdk mood plak. Sok la aku upadated ye kwn2....sorry sgt...
Bye...........salam..........

p/s: Moga abg selamat sampai ke rumah sok pagi. Ayg doakan abg selamat dalam perjalanan...amin...

1 comment:

  1. Sabar byk2 ye, long..
    Mak Ude paham mcmane prasaan along ni.
    i'v been through this.
    Sabar..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...