Malasnyer!!!!

Em malasnye rasa....
Kul 2 am..tp aku blum tido lg. Mata dah pedih tp aku tahan untuk aku updated blog.
Sebenarnya aku br jek abis key in data. Tp banyak lg x diisi. Em malas rasa bila pikir nak sambung balik master. Tp dah 3 sem aku wat master. Rugila kan...Hubby aku dah lama lena kat luar ni. Cian abg teman ayg wat keja. Dah la sok nak keja...syg abg...(^_^).

Anith....
Masuk senja td badan Anith panas. Suhu around 36 Degrees. So aku trus 'jelum' kpl Anith dgn air asam jawa. Risaunye aku. Takut baby ku demam. Lps tu aku bg Anith susu then bg mkn 'Gripe Water' n ubat demam. Anith mengamuk kejap sampai kul 11 malam. Lps tu Anith trus tido. Aku selalu pantau tkut jgk ada perkara yg x diingini berlaku..nauzubillah...
Tp, kul 12 mlm td bila aku pegang Anith, bdn dia dah sjuk...alhamdulillah...lega rasa..(^_^).

Hmmm...okla, dah xlarat dah ni..mata pun dah xtertahan dah ni. Sok nak bgn solat..Risau kot jd 'Subuh Gajah' nt..hahaha...Kla, daa...salam

0 Comments

Subscribe Us