Boring.....huhuhu

Salam...
Jam dah menunjukkan kul 12 tgh mlm tepat tp mataku xngantuk lg. So, aku bka blog n UPDATE la kan...hehehe.
Hubby aku biasa la tgh wat report audit n main GAME secara sambilan....ampun abg...hehehe. Boring btul mlm ni. Anith dah lama tido. Aku n hubby mmg ajar Anith tido awal. Cuma bila Anith xbrp sihat dia akan meragam. Haaa....mlm ni Anith mengigau lagi. Before sleep Anith main "ba ba cak" ngan abah dia. Sonok bkn main dia...xpadan ngan kecik..kui...kui...kui...Tp kesannya ni la..mengigau...(^_^). Skrg ni Anith dah berhenti dari mengigau dah. Lega rasa. Cian kat my little princess...


Korang nak tau smlm aku ada beli magazina PA & MA keluaran Julai. Dalam tu ada tunjuk cara2 mengurut baby. Then aku study n try kat Anith. Tau x, Anith suka. Dia cam senyap n nampak syok ja bila aku urut dia. Sok n seterusnya aku nak urut Anith mcm dalam magazine tu. Biar tulang temulang Anith jadi sihat n kuat. Smoga Anith cepat jalan n sihat. For information, aku mesti bli 2 magazine every month....PA & MA and Parenthood. Banyak info yg aku dapat tentang pantang and of course penjagaan bayi yg selamat. Almaklumlah aku x berpengalaman sangat dalam bab2 ni. Tp skrg aku dapat jaga baby Anith dengan baik.

Hmm....tetiba mata dah ngantuk plak. Hubby ku kat sebelah tgh nyanyi lagu "Still Loving You" from Micheal Learns to Rock. Esok nak keje syg....hehehe.
K la, nak ajak hubby tido. Kang ngantuk plak hubby kat tempat keje nanti. Cian kat hubby. Abg...jom tido...(^_^)


0 Comments

Subscribe Us