SPORTING MUMMY..(^_^)

WELCOME to My blog…..Ni aku update balik blog aku memandangkan blog aku dah lama aku x update. First of all, aku perkenalkan dulu diriku bg kwn2 lama dan juga baru yg mgkin akan tgk blog aku ni. Nama yg diberikan oleh abah n ma ialah NOR MARSHALIZA SHAIDAN. Aku adalah seorang isteri kepada suamiku yg bernama MOHAMAD SHAHIR BIN JAAFAR yang amat ku sayang, cinta dan hormati dan juga ibu kepada anak perempuanku yg bernama NURUL IMAN ANITH. Kami telah diijabkabulkan pada 21 Ogos 2008 dan dari perkawinan kami yg bahagia aku telah melahirkan anak perempuan kesayangnku…ANITH. So skrg korang dah tau status aku skrg…hehehe. Aku still study kat UPM dan mengambil jurusan Master Sains Perhutanan. Suamiku bekerja di Pintu Masuk Pengkalan Hulu, Perak sbg Pegawai Kesihatan. Oh ya…aku berasal dari Kota Bharu, Kelantan dan suamiku berasal dari Kulim, Kedah. Skrg aku tgh cuti sem dan tggl satu sem lagi aku nak habiskan master ku. Ok la, kat cni aku upload gambar2 termasuk gambar kawin dan gambar anak perempuanku…..Sampai cni dulu….ADIOS…Wassalam..

0 Comments

Subscribe Us